X

اجرایی گرم از گروه سرود « نوای مهر »چهارمحال و بختیاری

شنبه, 28 بهمن 1402

پنجمین و آخرین روز از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، شب گذشته ۲۷ بهمن‌ماه در کوشک باغ هنر و با اجرای دو گروه سرود برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، پنجمین و آخرین روز از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، شب گذشته و از ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای گروهای سرود «رهروان حضرت زهرا(س)» و «نوای مهر» در سالن کوشک باغ هنر برگزار شد.

در ادامه برنامه، نوبت به اجرای گروه پسران «نوای مهر» به سرپرستی رستم بابامیر و مربی گری امید بابامیر رسید و این گروه با دعوت مژده لواسانی به روی صحنه آمدند و قطعات خود را اجرا کردند.

گروه «نوای مهر» در این اجرا قطعات «زادگاه شیرون»، «بوی بهار» و «آگله» را اجرا کردند.

امیررضا خالدی، محمدمهدی خالدی، محمد موسوی، سبحان موسوی، علی دژ آبگاه، رضا شریفی، محمدرضا حسنی، ابوالفضل حسنی، حمیدرضا خوش اندام، رضا سهرابی، علیرضا رحیمی، امیرمحمد فتاحی، تاراز فرخی، علی افضلی و رضا محمدی به سرپرستی رستم بابامیر و مربی گری امید بابامیر اعضای گروه نوای مهر را تشکیل دادند.

امید بابامیر مربی گروه نوای مهر در گفتگویی در مورد اجرای این گروه در جشنواره موسیقی فجر گفت: اجرای بسیار خوبی را شاهد بودیم به هر حال با توجه به اینکه بچه‌ها زمانی که در مقابل مخاطبان اجرا می‌کنند، مقداری استرس دارند اما با این وجود، اجرای بسیار خوبی داشتند. با تمام این تفاسیر، از اجرای بچه‌ها راضی هستم. همچنین گروه رهروان حضرت زهرا نیز اجرای بسیار خوبی داشتند و امیدوارم که در تمامی مراحل موفق باشند

چاپ
>