X

اجراهای دومین روز جشنواره موسیقی معاصر تهران

یکشنبه, 10 اردیبهشت 1396

آنسامبل لن، رسیتال گیتار، رسیتال ابوا، رسیتال ویلن و ویلنسل و…. در دومین روز اجراهای صحنه ای جشنواره روی سن خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، دومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران در حالی وارد دومین روز خود در بخش اجراهای صحنه‌ای می‌شود که نزدیک به یک هفته از آغاز رسمی آن می‌گذرد.

آنسامبل لن

آنسامبل لَن در سال ۱۳۹۵ به بهانه خوانش و اجرای آثار موسیقی‌ معاصر تشکیل شد. اعضای این گروه با پیش زمینه‌های متفاوت سعی‌ بر جستجوی ریشه‌های مشترک موسیقی‌ اتنیک و موسیقی‌ نوشته شده معاصر از طریق تجربه‌های اجرایی بداهه، ساخت قطعه و نیز تجربه‌های آدیو ویژوال دارند.

حانیه سلیمانی، علی چوپانی نژاد و شاهین پیمانی در این اجرا روی صحنه رفتند. آنسامبل لن یکشنبه ساعت ۱۱ در تالار وحدت روی صحنه حاضر شد.

رسیتال گیتار/ رناتا آرلوتی (ایتالیا)

اتا آرلُوتی تحصیلات موسیقی خود را در رشته گیتار کلاسیک زیر نظر لورِنزُو میشِلی در شهر محل تولد خود “ساساری، ایتالیا” آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ از کنسرواتوار موسیقی DE LA VALLEE DI ACOSTE با بالاترین درجه فارغ التحصیل شد.

 او در دوران تحصیل خود اجراهای فراوانی را به عنوان سولیست در ایتالیا، انگلیس، سوئیس، آلمان و اسپانیا برگزار کرد. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان برترین فارغ‌التحصیل برنده بورسیه تحصیلی Rondazione istituto گردید و در سال ۲۰۱۳ با مدرک کارشناسی ارشد در رشته اجرای صحنه‌ای از کنسرواتوار DELLA SVIZZERA ITAUANA فارغ‌التحصیل گردید. آرلُوتی در سال ۲۰۱۳ در آکادمی موسیقی لندن پذیرفته شد و در سال ۲۰۱۶ با مدرک عالی در رشته اجرا زیر نظر Michael Lewin,David Russell و Fabio Zanon فارغ التحصیل شد.

او در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست مسابقات نوازندگان جوان که زیرنظر بنیاد بین المللی نوازندگان گیتار برگزار می‌شود را کسب کرد. رسیتال گیتار رناتا آرلوتی ایتالیا یکشنبه ساعت ۱۳ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

رسیتال ابوا/ نازنین احمدزاده

نازنین احمدزاده تحصیلات موسیقی خود را در سال ١٣٨١ در هنرستان عالى موسیقى آغاز کرد و ساز ابوا را نزد استاد فرشید حفظى فرد آموخت.

او در سال ۱۳۸۷ مقام نخست جشنواره موسیقى هنرستان‌های هنرهاى زیبا را در بخش نوازندگى ابوا کسب کرد. او در سال ۱۳۸۷ وارد ارکستر سمفونیک تهران شد و در سال ۱۳۸۸ به همراه ارکستر اوزنابروک به عنوان نوازنده ابوا در کشور آلمان به اجرای برنامه پرداخت.

 احمدزاده در سال ١٣٩١ مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه جامع علمی کاربردی و در رشته نوازندگی ابوا دریافت کرد.

وی در سال ١٣٩١ زیر نظر کارن کیهانى فعالیت خود را در زمینه موسیقى مدرن براى ساز ابوا را آغاز کرد و اولین رسیتال خود را براى ابوای سولو با نام “همان یک شرار و هیچ” در تالار رودکى ضبط و اجرا کرد و پس از آن اقدام به ضبط و اجراى آثار آهنگسازان معاصر ایرانى کرد. احمدزاده در سال ١٣٩۵ در مستر کلاس Paolo verrecchin شرکت کرد و مدرک این کورس را از کشور ایتالیا (رٌم) دریافت کرد. او همچنین به عنوان نوازنده ابوا در ارکستر سمفونیک تهران با رهبرانی چون دِرِک گلیسون- على رهبرى- الکساندر رودین- مارک استیونسون- شهرداد روحانى و پائولو اولمى همکاری داشته است.

رسیتال ابوا نازنین احمدزاده یکشنبه ساعت ۱۳ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

رسیتال ویلنسل نرگس فلاح پسند / رسیتال ویلن بابک کوهستانی

رسیتال مشترک ویلنسل نرگس فلاح پسند و ویلن بابک کوهستانی در طبقه دوم یعنی سالن تشریفات روی صحنه می‌رود.

این اجرا روز یکشنبه ساعت ۱۴ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

دومین دوره فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران از تاریخ ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

چاپ
>