X

آغاز موسیقی‌ـ نمایش عاشورایی «علمدار» از اول مهر

پنجشنبه, 27 شهریور 1399

پروژه «علمدار» نوشتۀ محمدرضا کوهستانی با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم روی صحنه می‌رود.

به گزارش نای، داریوش ارجمند آغازگر اجرای موسیقی نمایشی «علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی است؛ اجرایی که علاوه بر رعایت کلیۀ دستورالعمل‌های بهداشتی به‌دلیل تهیه و نصب شیلدهای محافظ در گروه نوازندگان ارکستر از اول مهرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی‌فر دیگر روایتگران «علمدار» هستند. پروژه «علمدار» نوشتۀ محمدرضا کوهستانی است که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم و طراحی حرکت علی براتی با اهداف خیرخواهانه با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت آنلاین با روایت افتخاری هنرمندان از ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می‌شود و کلیۀ درآمدهای آن از طریق مؤسسۀ خیریه خادمین علی‌ابن ابیطالب (ع) صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به‌ویژه مناطق محروم روستایی و محلات کم‌بضاعت شهری در استان سیستان و بلوچستان می‌شود.

چاپ
>