X

آغاز به کار جشنواره موسیقی فجر از امشب با درخشش بیش از ۲ هزار هنرمند/ برنامه شب اول

جمعه, 28 بهمن 1401

به گزارش نای به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، این رویداد هنری همان‌طور که از پیش اعلام شده بود با حضور ۲۱۲۶هنرمند طی ۶ شب در ژانرهای گوناگون پی گرفته خواهد شد.

امشب در نخستین شب این رویداد، (جمعه ۲۸ بهمن‌ماه)تالار وحدت در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان ارکستر موسیقی ملی ایران و‌در ساعت۲۱:۳۰ میزبان دوئت جز ویولن و پیانو از کشور مجارستان خواهد بود.

تالار رودکی نیز ساعت ۱۸:۳۰ کنسرت ارکستر هنرستان‌های موسیقی پسران کشور را میزبانی خواهد کرد و ساعت ۲۱:۳۰ کنسرت شبموسیقی قشم برگزار خواهد شد.

اما فرهنگسرای نیاوران در شب نخست به اجرای گروه‌های بانوان اختصاص دارد و‌ بر این اساس ساعت ۱۸:۳۰ کنسرت گروه «ماهور» و ساعت ۲۱:۳۰ کنسرت گروه «هنا» اجرا خواهد شد.

فرهنگسرای ارسباران ساعت ۱۸:۳۰ به اجرای ویژه سرود تهران اختصاص دارد وساعت ۲۱:۳۰ موسیقی طبرستان اجرا خواهد شد.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران که به اجراهای پاپ اختصاص دارد، ساعت ۱۸:۳۰ میزبان آرون افشار و ساعت ۲۱:۳۰ میزبانمخاطبان سینا شعبانخانی است.

مجموعه کوشک هنر، ساعت ۱۸:۳۰ به اجرای موسیقی کتولو ساعت ۲۱:۳۰ به موسیقی خراسان اختصاص دارد.

درنهایت موزه امام علی(ع) با به نمایش گذاشتن پوستر و جدول ادوار مختلف جشنواره موسیقی فجر بهمراه فیلم اجراهای صحنه ایبرگزیده در دوره های گذشته(جشنواره جشنواره ها) هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی برگزار خواهد شد. جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره ازجشنواره خواهد بود.

چاپ
>