X

‍ نشست مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اعضای هیأت مدیره انجمن موسیقی استان البرز

جمعه, 5 بهمن 1397

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، علی ثابت نیا، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به اتفاق هیأت همراه جهت بازدید از دفتر انجمن موسیقی استان البرز و تبادل نظر در خصوص برگزاری جشنواره موسیقی فجر؛ از سری برنامه های اجرایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به البرز سفر کرد.
این نشست با حضور سارا بهراد رئیس گروه هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  علی مؤمنیان  رئیس انجمن موسیقی استان البرز، افشین جلیلی ضیائیان و سمیه قره لو از اعضای هیأت مدیره انجمن موسیقی استان البرز، فرهاد مشتاق کارشناس موسیقی اداره کل و نماینده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در هیأت مدیره انجمن موسیقی استان برگزار شد.
در این نشست بررسی مسائلی از قبیل اختیارات و وظایف انجمن که به عنوان بازوی اجرایی اداره کل ارشاد باید انجام وظیفه کند، در دستور جلسه قرار گرفت.
 علی ثابت نیا در این نشست ضمن تشویق انجمن البرز، از برنامه ریزی های انجمن موسیقی البرزجهت برگزاری جشنواره موسیقی فجر، بعنوان مهمترین رویداد موسیقایی در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تقدیر بعمل آورد.
وی ضمن ابراز خشنودی و با اشاره به چشم انداز روشن و روبه رشد برای البرز افزود: فرق انجمن موسیقی با سایر نهادها در دلسوزی و ساماندهی و سازماندهی موسیقی دانان استان است که امیدواریم با این علاقه و وفاقی که در بین اعضای انجمن و همدلی  مسئولان اداره کل شاهد هستیم به خوبی صورت فعلیت بگیرد.
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، در ادامه از مدیران ارشاد البرز به خاطر اختصاص دفترانجمن موسیقی استان و ساماندهی آن تقدیر و تشکر کرد.
سارا بهراد، رئیس گروه هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز در این نشست ضمن اعلام حمایت از انجمن موسیقی البرز در خصوص برنامه های پیش رو و محول شدن بخش هایی از کارهای موسیقی اداره کل ارشاد به این انجمن ابراز خشنودی کرد.
عضوگیری اعضا، تشکیل طرح جامع بانک اطلاعاتی موسیقی دانان تحت عنوان بامک، کارشناسی کارت صلاحیت تدریس و سایر برنامه ها از جمله مسائلی بود که در این نشست به آنها اشاره شد.
چاپ
>