X
با مشارکت مشارکت انجمن موسیقی استان قم

نخستین جشنواره ملی «سرود رضوی» برگزار می شود

یکشنبه, 13 خرداد 1397

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، نخستین جشنواره ملی «سرود رضوی» از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) است که  به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) همزمان با دهه کرامت و به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مشارکت انجمن موسیقی استان، برگزار می‌شود.

اشاعه و ترویج فرهنگ منور کرامت و گسترش فرهنگ غنی رضوی با تاکید بر اصول و ارزش‌های خاندان عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و تولید و نشر آثار غنی در حوزه فرهنگ کرامت و توجه به جایگاه معنوی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) از جمله اهداف برگزاری نخستین جشنواره ملی «سرود رضوی» است.

ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر فعالان سرود در حوزه معارف اسلامی در کشور، ترغیب و تشویق مربیان و هنرمندان فعال این عرصه برای تولید آثار فاخر سرود با موضوعات جشنواره از دیگر اهداف برگزاری نخستین جشنواره ملی «سرود رضوی» است.

همه گروه‌ها باید آثار خود را فقط با موضوعات ائمه اطهار (علیهم‌السلام) به ویژه حضرت موسی بن جعفر (علیه‌السلام)، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و حضرت احمد بن موسی «شاه چراغ» (علیه‌السلام) ارسال کنند.

ثبت نام در نخستین جشنواره ملی «سرود رضوی» از طریق پرتال جشنواره به آدرس portal.shamstoos.ir انجام می شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به آدرس اینترنتی ghom.shamstoos.ir مراجعه کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ خرداد سال جاری و زمان برگزاری نخستین جشنواره ملی «سرود رضوی» همزمان با آغاز دهه کرامت ۲۴ تا ۲۶ تیر سال جاری برگزار می‌شود.

چاپ
>