X

علی‌اصغر شاه‌زیدی: هنرجوها نباید از تمرین غافل شوند

دوشنبه, 13 شهریور 1396

رپرتواری که برای خواننده‌های جوان این جشنواره در مرحلۀ نهایی انتخاب شده بود برای گروه الف آوازهای بیات اصفهان و افشاری، گروه ب دستگاه چهارگاه، همایون، شور و آوازهای بیات ترک و دشتی، و گروه ج دستگاه شور و متعلقات آن، دستگاه نوا، همایون، و چهارگاه بود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، علی‌اصغر شاه‌زیدی دربارۀ ارزیابی خود از اجراها گفت: در رده‌های سنی الف و ج اجراهای خوب و متوسطی را شاهد بودیم، اما گروه ب آن‌طور که باید نظرم را جلب نکردند. در کل، در مقایسه با سال‌های اخیر، افت کیفیتی وجود دارد.

 

وی افزود: هنرجوها نباید از تمرین غافل شوند و در این راه مشورت کردن با اساتید را سرلوحۀ کارشان قرار بدهند تا بتوانند موفق ظاهر شوند.

 

او دربارۀ  این جشنواره گفت: جشنوارۀ موسیقی جوان قدرت لازم را دارد و بسیار در این سال‌ها موفق بوده است. این جشنواره به‌صورت کامل شناخته‌شده است و روز به روز نیز بر قدرتش افزوده می‌شود.

 

یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی، با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت انجمن موسیقی ایران، از ۸ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری در تالار رودکی، و مراسم اختتامیه نیز در ۲۷ شهریور ماه در تالار وحدت، برگزار خواهد شد.

چاپ
>