X

شهرام صارمی رییس انجمن موسیقی استان تهران شد

دوشنبه, 3 دی 1397

طی برگزاری جلسه انتخابات اعضای هیئت مدیره این انجمن که روز دوشنبه ٣ دی ماه با حضور کل اعضا برگزارشد، شهرام صارمی به عنوان رئیس انجمن موسیقی استان تهران تعیین گردید.

بر پایه همین گزارش علی باستانی نژاد بعنوان نایب رئیس و جعفر توکلی به عنوان خزانه دار تعیین گردیدند.

گفتنی است  اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی استان تهران در دوره جدید متشکل از شهرام صارمی، آریا عظیمی نژاد، علی باستانی نژاد و امیر عباس ستایشگر  می باشد.

شهرام صارمی نوازنده کمانچه متولد ٢٨ بهمن ١٣۴٢ در تهران است. مقدمات موسیقی را نزد برادرش جهانشاه صارمی فراگرفت. با راهنمایی وی از سال ١٣۶٢ آموزش کمانچه را نزد آقای هادی منتظری آغاز نمود. از سال ١٣۶٨ با راهنمایی آقایان هادی منتظری و علی اکبر شکارچی به کلاس در استاد اصغر بهاری راه یافت و به تکمیل آموخته های خود پرداخت. صارمی فعالیت حرفه ای خود را از سال ١٣۶٧ آغاز و در همین زمینه برنامه های متعددی را در داخل و خارج از کشور برگزار نمود. وی فارغ التخصیل دانشکده ی موسیقی هرات است .

 مدیریت آموزش موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و تدریس موسیقی(ساز کمانچه)در دانشگاه ها و مراکز علمی ازجمله فعالیت های آموزشی وی می باشد.

صارمی همچنین در چندین جشنواره داخلی و خارجی به اجرای موسیقی پرداخته است که از آن جمله میتوان به اجرای موسیقی گروه قشقایی “حاوا” درکشور ترکیه، اجرای موسیقی در جشنواره نمایش عروسکی “کارلوا”در کشور چک، شرکت در دوازدهمین،سیزدهمین و شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی فجر و اجرای کنسرت های متعدد در کشورهای سوئد،ویتنام، و … اشاره کرد. وی صاحب چندین مقاله و مصاحبه در نشریات تخصصی و مجلات معتبر و دارای  تالیفات متعددی در حوزه موسیقی است.

صارمی در حال حاضر مدرس هنرستان های موسیقی و مدیر اجرایی جشنواره بین المللی موسیقی فجر است.

چاپ
>