X

«شب شنبه‌ها» به پنجمین دوره خود رسید

شنبه, 2 دی 1396

مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه ها» از آغاز دور پنجم اجرای این برنامه‌ها در تماشاخانه پایتخت با برگزاری چند برنامه جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، رضا دادویی طراح و مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه‌ها» با اشاره به آغاز دور پنجم این رویداد موسیقایی بیان کرد: خوشبختانه پرفورمنس موسیقی «شب شنبه ها» پس از فراز و نشیب های بسیار به پنجمین دوره خود رسید و بسیار هم خوشحالیم که این رویداد فرهنگی و هنری با بیش از ۵۰ اجرا از جمله مستمرترین برنامه ها در حوزه موسیقی و پرفورمنس سال های اخیر است.

وی ادامه داد: پروژه «شب شنبه ها» از اوایل سال ۹۴ با رویکرد حمایت از گروه های موسیقی تجربی و مستقل و بر پایه تعامل هنرهای نمایشی، تجسمی، ادبیات با موسیقی شکل گرفته و با وجود فراز و فرودهای بسیار و تلاش‌های زیاد برای متوقف کردن این برنامه و کپی برداری از قالب و محتوای آن با عناوین مختلف، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. این برنامه مصمم است تا همچنان بر حمایت خود از گروه‌های خوب و خلاق و تازه کار و نسل جوان خوش فکر و با استعداد و هنرمندان پیشکسوت در حوزه های مختلف موسیقی ادامه دهد.

طراح و مدیر برگزاری ویژه‌برنامه «شب شنبه ها» در معرفی برنامه های جدید دور پنجم پروژه «شب شنبه ها» گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت ۱۹ روز شنبه دوم دی ماه گروه «طهران پارک» به سرپرستی امین برهان و گروه «بیگانگان» به سرپرستی امیر اردلان و ساعت ۲۱ گروه «مون هد» با عنوان «افق رویداد» در تماشاخانه پایتخت تهران به اجرای برنامه می پردازند.

منبع: خبرگزاری مهر

چاپ
>