X

دیدار اعضای انجمن موسیقی استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

چهارشنبه, 5 دی 1397

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در دیدار با اعضای انجمن موسیقی استان اصفهان با خیر مقدم به حاضران ضمن تاکید بر بهره مندی از هنر فاخر و اصیل موسیقی که می‌تواند در خدمت مردم و ارزش‌های مورد علاقه آنان باشد، گفت: بحمدلله هنرمندان کشور با درک این مهم، هنر را در خدمت مردم و ارزش‌های الهی می‌دانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در این میان هنرمندان عرصه موسیقی همیشه دغدغه اجرای سالم این هنر را داشته و در صدد پیشبرد این هنر اصیل و فاخر می‌باشند.

وی با اشاره به وجود اختلاف سلیقه‌ها و نظرها به ظرافت و حساسیت این حوزه اشاره و تاکید کرد: بهتر است با دلسوزی، تعامل، همدلی و رعایت ظرافت‌های این هنر اصیل، همگان به ویژه اهالی هنر موسیقی در خدمت هنر فاخر و اصیل مورد نیاز مردم باشند.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اهمیت واگذاری امور به اهالی فرهنگ و هنر به تلاش انجمن موسیقی در دوره‌های گذشته اشاره و با آرزوی موفقیت انجمن جدید موسیقی تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان آمادگی دارد ضمن حمایت از فعالیت‌های این انجمن برابر قانون و مقررات بخش‌های زیادی از مسئولیت‌های اجرایی حوزه موسیقی را به انجمن واگذار نماید.

حجت الاسلام انصاری با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های الهی و انسانی در همه عرصه‌های هنری خاطرنشان کرد: انجمن موسیقی استان لازم است به عنوان محور و مرکز ثقلی برای فعالیت‌های مرتبط با حوزه موسیقی استان باشد و یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های خود را توجه جدی به حوزه آموزش هنر اصیل و فاخر قرار دهد.

در ابتدای این دیدار اعضای انجمن موسیقی استان اصفهان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون شرایط و وضعیت موسیقی استان پرداختند.

خاطرنشان می‌شود، دیدار اعضای انجمن موسیقی استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور محمدعلی جعفری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل سوم دی ماه در این اداره کل انجام شد.

چاپ
>