X
انجمن موسیقی لرستان برگزار می کند:

خرم آباد؛ برای دومین بار میزبان جشنواره موسیقی فجر است

دوشنبه, 22 بهمن 1397

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، امین عباسیان رییس انجمن موسیقی لرستان از برگزاری بخش جنبی سی و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر خبر داد و تصریح کرد:

نظر به رایزنی های مستمری که با انجمن موسیقی ایران داشته ایم استان لرستان هم جزو ۵ استانی است که بخش جنبی جشنواره موسیقی بین المللی فجر را برگزار می نماید.

رییس انجمن موسیقی لرستان  درباره بخش های مختلف جشنواره بیان کرد : ژانرگروه هایی که در بخش جنبی جشنواره حضور دارند منطبق بر قوانین، موازین، مقررات و سیاست‌های دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و بنا بر دستور ایشان تعادل میان اجرای های نواحی، سنتی و پاپ برقرار شده است و از اینروی بسیار خرسندم که در این جشنواره میزبان تمامی رده های سنی با سلایق مختلف خواهیم بود. شایان ذکر است  این جشنواره نوید اجرای ویژه بانوان برای مادران و دختران نجیب لرستانی را هم به همراه دارد.

امین عباسیان اظهار داشت: با عنایت به اینکه جشنواره موسیقی فجر مهمترین رویداد موسیقایی کشور عزیزمان است، اطلاع رسانی دقیق و به موقع کمک شایانی به برگزاری هرچه بهتر این رویداد خواهد کرد. امیدوارم که با ارتباط مستمر اصحاب رسانه در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد هنری موفق باشیم.

وی درباره شفاف سازی جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: انتخاب رنج قیمت بلیتِ هر کنسرت به انتخاب سرپرست گروه ها می باشد که در نهایت ۷۰ درصد از کل فروش بلیت به هر گروه اختصاص می یابد این در حالی است که گروه ها هزینه های جانبی همچون تبلیغات میدانی، کرایه سالن و صدابردار را پرداخت نمی کنند.

عباسیان درباره بخش اجرایی جشنواره توضیح داد: تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد و تالار حوزه هنری لرستان میزبان جشنواره هستند.

این مسئول تصریح کرد: آغاز فروش بلیت برای علاقمندان از عصر روز شنبه ۱۳ بهمن ماه بر روی تارنمای کاسیت کنسرت به نشانی www.kasitconcert.com  و همچنین گیشه های فروش بلیت که در پوستر ذکر شده اند آماده خدمت رسانی به مردم هنردوست هم استانی هستند.

در پایان عباسیان خاطر نشان کرد:  انجمن موسیقی ایران، اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سازمان حوزه هنری لرستان و مجتمع تجاری گردشگری بعثت مال در برگزاری این جشنواره  انجمن موسیقی لرستان را یاری خواهند کرد.

اولین بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد همزمان با سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بهمن ماه ۱۳۹۳ به همت انجمن موسیقی لرستان به ریاست امین عباسیان برگزار شد.

 

چاپ
>