X

بهروز همتی: جشنوارۀ جوان یک جشنوارۀ تخصصی است

پنجشنبه, 9 شهریور 1396

بهروز همتی نوازندۀ تار و سه‌تار و داور یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان در رابطه به ارزیابی خود از اجراهای جشنوارۀ ملی موسیقی جوان در بخش تار به روابط عمومی جشنواره خبر داد.

بهروز همتی، نوازندۀ تار و سه‌تار و داور یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان در ابتدا دربارۀ کیفیت اجراهای این دوره از جشنواره گفت: کیفیت اجراها در گروه سنی الف و ب خوب بود اما در گروه سنی ج کیفیت اجرا در سطح پایین‌تری قرار داشت.
وی ضمن اشاره به نقاط قوت و ضعف شرکت‌کنندگان گفت: در گروه سنی الف و ب تکنیک نوازندگی و درک موسیقی خوب بود، اما این دو امر در گروه سنی ج ضعیف بود.
همتی در خصوص جشنوارۀ ملی موسیقی جوان گفت: من در زمینۀ تدریس فعالیت دارم و می‌بینم که جشنواره‌ها در جهت ترغیب هنرجویان به شرکت کردن در مسابقه ها چه تأثیری دارد. اما جشنوارۀ ملی موسیقی جوان یک جشنوارۀ تخصصی است و بر روی فعالیت علاقه‌مندان در جهت وارد شدن به جشنواره تأثیرگذار است. در کلاس‌ها می‌بینم که تکاپو و تلاش زیادی صورت می‌گیرد. کسب امتیاز در جشنواره نیز آنها را علاقه‌مندتر می‌کند و مسیر زندگی‌شان را در زمینۀ موسیقی ادامه می‌دهند.

 

یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی، با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت انجمن موسیقی ایران، از ۸ الی ۲۶ شهریور ماه سال جاری در تالار رودکی، و مراسم اختتامیه نیز در ۲۷ شهریور ماه در تالار وحدت، برگزار خواهد شد.

چاپ
>