X

اولین دوره کنفرانس بین‌المللی هنر، معماری و کاربردها برگزار شد

دوشنبه, 20 آذر 1396

در این رویداد از کشور ایران ۱۳ نفر از مسئولین، اساتید و دانشجویان خبره حضور خواهند داشت و اساتید و نخبگان هنر و معماری دانشگاه‌های روسیه و اروپا حضور به هم می‌رسانند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، اولین دوره کنفرانس بین‌المللی هنر، معماری و کاربردها با مجوز ریاست جمهوری مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به شماره ۳/۴۵۲۲، و مجوز ISC به شماره ۲۰۹۰۱-۹۴۱۵۱ در دو روز مورخه ۲۵ و ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۵ در ایران با حضور ۳۵۰ نفر از مدیران عرصه هنر، معماری و شهرسازی، اساتید، فرهیختگان، متخصصین و دانشجویان داخلی و خارج از کشور با برگزاری سخنرانی مدیران و متخصصین این حوزه، برگزاری دو پنل ایرانی و انگلیسی و ارائه مقالات به صورت شفاهی و پوستر در روز اول، و در روز دوم با ارائه ۳ کارگاه تخصصی انگلیسی برگزار شد.

 

دومین دوره کنفرانس پس از دریافت تأییدیه‌های لازم از روسیه و مشارکت در برگزاری و حمایت گسترده دانشگاه‌ها و مراکز روسیه از جمله آکادمی هنر روسیه که یکی از باارزش‌ترین نهادهای فرهنگی و هنری روسیه می باشد در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آذرماه ۱۳۹۶ در آن کشور برگزار خواهد شد.

از مهم‌ترین بخش‌های این گردهمایی بزرگ ایران و اروپا می‌توان به حمایت و حضور سفیر ایران در روسیه اشاره نمود، و همچنین دکتر سیدعبدالحسین مُختاباد، آهنگساز و خواننده موسیقی سنتی ایرانی، عضو و رئیس کمیته هنر چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و رئیس اسبق دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز که در دوره اول این کنفرانس هم زحمات بسیاری کشیدند در دومین دوره کنفرانس با موضوع “Persian Contemporary Art Music” به اجرا خواهند پرداخت.

 

در این رویداد از کشور ایران ۱۳ نفر از مسئولین، اساتید و دانشجویان خبره حضور خواهند داشت و اساتید و نخبگان هنر و معماری دانشگاه‌های روسیه و اروپا حضور به هم می‌رسانند.

چاپ
>