X

اعلام جزییات چهارمین «سال نوای موسیقی ایران»

یکشنبه, 20 آبان 1397

چهارمین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایران با عنوان «سال نوا» با تجلیل از ۶ هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی ساعت ۱۷ روز دوم آذرماه در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار خواهد شد.

علی جعفری پویان نوازنده ویولن و دبیر اجرایی و مدیر هنری این مراسم درباره برگزاری چهارمین سال نوای موسیقی ایران گفت: در این مراسم که با همیاری حدود ۲۰۰ تن از اهالی موسیقی برگزار می‌شود، از تقی ضرابی، محمدجواد ضرابیان، رضا عالمی، مهرآذین کاراندیش، محمدعلی لقا و جاوید مجلسی قدردانی می‌شود. همچنین یادبودی نیز برای زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر و پیتر سلیمانی پور که در سال جاری دیده از جهان گشودند در برنامه قرار دارد.

این هنرمند افزود: مراسم «سال نوا» از سال نود و چهار با هدف ایجاد جریان مداوم و به‌سامان برای تجلیل از نوازندگان، مدرسان و استادان پیشکسوت موسیقی با مشارکت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران برگزار شد و امید است این مراسم برای امسال و سال‌های آینده نیز ادامه دار باشد.

چهارمین آیین «سال نوا» با همیاری حدود ۲۰۰ تن از اهالی موسیقی، حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و مشارکت رسانه نوا، دوم آذر ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

چاپ
>