X
در حاشیه کنسرت «ره عشق»

آلبوم‌های «عاشقانه در باران» و «نیایش» رونمایی شدند

دوشنبه, 5 آذر 1397

کنسرت «ره عشق» با هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی در تالار وحدت تهران برگزار شد . در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود قطعاتی در دستگاه های ماهور، اصفهان، دشتی و چهارگاه با اجرای آثاری از آهنگسازان صاحب‌نام موسیقی کشورمان از جمله پرویز یاحقی، حبیب الله بدیعی، همایون خرم، اسدالله ملک، فریدون حافظی، علی تجویدی، عطاالله خرم و تعدادی دیگر به مخاطبان ارائه شد.

همزمان با برپایی این اجرای زنده از دو آلبوم «عاشقانه در باران» و «نیایش» در حضور تعدادی از هنرمندان کشورمان از جمله فضل‌الله توکل، لوریس چکناواریان، میلاد کیایی، اسماعیل آذر، سعید نمکی، پری ملکی، رضا مهدوی، مزدا انصاری، فاضل جمشیدی، علیرضا میرعلی‌نقی، امید نیک‌بین، رضا شایسته و ادنا زینلیان رونمایی شد.

ناصر ایزدی مدیر موسیقی موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» در توضیحاتی پیرامون این کنسرت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، توضیح داد: زمانی که موسیقی بدون کلام ساخته می شود، شنونده بسته به میزان درک و دریافت خود از موسیقی، با آن اثر ارتباط برقرار می‌کند و از آن تاثیر می گیرد. اما زمانی که موسیقی از ابتدا همراه با کلام، آن هم کلامی پرمعنی و زیبا همراه باشد، درک و تاثیرگذاری آن دو چندان می‌شود.

رونمایی از آلبوم ـ کتاب «عاشقانه در باران» بخش اول برنامه را تشکیل می‌داد. این در حالی است که در ادامه یک قطعه با کلام بابک صدرنوری و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری برای مخاطبان اجرا شد. این مجموعه مشتمل بر ۲۱ قطعه موسیقایی با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری است.

«عاشقانه در باران»، «رنگین کمان عشق»،«تا بهاری دیگر»، «شاعرتراز همیشه»، «پنجره تنهایی»، «هفت سین»، «صدای فاصله ها»، «با این همه درد»، «سکوت و فریاد»، «باران که می بارد»، «آسمان شاعر شده است»، «وسعت خوشبختی»، «درآغوش باد»، «سفرهای بی انجام»، «خنده های تو»، «آرامش دریا»، «در انتظار مهتاب»، «حدیث دلتنگی»، «هوای تازه»، «بغض هزار ساله» و «انتظار بی پایان»عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده است.

بخش دوم برنامه نیز به رونمایی نمادین از آلبوم «نیایش» اختصاص داشت. آلبوم بی‌کلام «نیایش»  نیز متشکل از ۹ قطعه بی کلام با نام‌های «بی کران»،«خواستن»، «ابهام»، «سرگشتگی»، «عشق»، «رویا»، «نیایش»، «بهشت»،«سماع» است که بردیا صدرنوری به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو در این اثر حضور دارد.

بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش»، علیرضا چراغچی نوازنده ویولن، ناصر ایزدی مدیر موسیقی موسسه «راد نو اندیش»، مریم فراهانی مدیر اجرایی، پرهام عرب مدیر طراحی و تبلیغات، مهرناز کرمی مشاور هنری، حسین حاج بابایی عکس، زهره آبگون، امیرحسین مقدم، یزدان صادقی، مریم صدرنوری و جواد شهبازی پشتیبانی گروه اجرایی کنسرت «ره عشق» را تشکیل می‌دادند.

چاپ
>