انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

یازدهمین جشنواره موسیقی فارس فراخوان داد

جشنو‌اره موسیقی فارس که با رویکرد گروه‌نوازی و به صورت سالانه توسط انجمن موسیقی فارس و در شهر شیراز برگزار می‌شود فراخوان خود را در دو بخش ملی و استانی منتشر کرد.

به گزارش نای، این جشنواره رقابتی که یازدهمین دورۀ خود را پیش رو دارد قرار است در تاریخ ۱۰ تا ۱۶ اسفند سال جاری برگزار شود و گروه‌های ‌موسیقی دستگاهی، کلاسیک، محلی، پاپ و کوبه‌ای استان فارس به رقابت بپردازند.

بخش پژوهش این جشنواره در موضوعات «گروه‌نوازی در موسیقی ایران» و «موسیقی فارس» بدون مرزبندی جغرافیایی و به صورت ملی برگزار خواهد شد که هیئت علمی آن را استادان محمدرضا درویشی، هومان اسعدی و محمدرضا فیاض تشکیل می‌دهند.

طی دو دورۀ پیشین حضور استاد احمد پژمان به این جشنواره اعتبار ویژه‌ای بخشیده و استادان بزرگی چون حسین علیزاده، رافائل میناسکانیان، اردشیر کامکار، اسماعیل تهرانی، ستاره بهشتی، فردین خلعتبری، همایون نصیری، محمد سعید شریفیان، مسعود حبیبی، محمدرضا چراغعلی، مانی جعفرزاده، احمد صدری، کامبیز گنجه‌ای، محمدرضا فیاض، عماد توحیدی، رامین بهنا، صادق چراغی، علی رحیمی و… داوری اجراها را به انجام رسانده‌اند.

ثبت‌نام و ارسال آثار و مدارک امسال از طریق سامانه «بامک» و سایت «انجمن موسیقی ایران» (nay.ir) انجام می‌پذیرد.

مهلت ارسال برای بخش استانی تا ۱۴ بهمن و برای بخش پژوهش (ملی) ۲۶ بهمن ماه تعیین شده است. فایل متن فراخوان را می‌توانید از اینجا یا صفحۀ اصلی پایگاه اینترنتی انجمن موسیقی ایران دریافت کنید.

فراخوان ۱۱ نهایی فراخوان