انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

گروه کُر فلوت تهران در رودکی روی صحنه می‌رود

کنسرت کر فلوت تهران روز پنج‌شنبه و جمعه ۳۱ فروردین و ۱ اردیبهشت در تالار رودکی به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در این برنامه که ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه و جمعه در تالار رودکی برگزار می‌شود، گروه کُر فلوت تهران قطعاتی از بزرگان موسیقی کلاسیک غربی را اجرا خواهند کرد و تکنوازان اجرا عبارتند از: میثم قدرتی، علی چوپانی، روشنک نوشی، بهرنگ الگامه.

کُر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی در سال ۱۳۹۴ به‌صورت رسمی ثبت شده و آغاز به فعالیت کرده است. بیشتر اعضای این گروه عضو «انجمن فلوت ایران» و همکار این مجموعه هستند. در این ارکستر سهیل کوشان‌پور به‌عنوان مدیر هنری و احسان تارخ مدیر اجرایی فعالیت می‌کنند. کُر فلوت تهران شامل چهار ساز از خانواده فلوت است: پیکولو، فلوت، فلوت آلتو و فلوت باس.

کُر فلوت تهران با هدف معرفی استانداردهای بین‌المللی در نوازندگی فلوت و پشتیبانی از علاقمندان این ساز و ایجاد فضایی فرهنگی برای تعامل و اندیشه، سعی بر پیوندزدن نوازندگان این ساز می‌کند. ایجاد محیطى دوستانه و صمیمى، خالى از هر گونه رقابت ناسالم هدف اصلى آنها است.