انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

کنسرت گروه سرناد در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود

به گزارش نای، رسیتال آواز کلاسیک و پاپ گروه سرناد (ویژه‌ی بانوان) جمعه ۷ خرداد، ساعت ۱۵ به سرپرستی و خوانندگی مهشاد بنکدارنیا و نوازندگی پیانوی هاله آرامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

گروه «سرناد» از سال ۱۳۸۵ با سرپرستی و خوانندگی مهشاد بنکدارنیا تشکیل شد. این گروه چندین اجرا از جمله در بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی موسیقی فجر در تالار وحدت و رسیتال آواز در فرهنگسرای نیاوران داشته است.

گروه «سرناد» در بخش کلاسیک غیرایرانی بخش‌هایی از اپرای «آرشین مال آلان» و قطعاتی از دونیزتی، بیزه، شوبرت، اوزیر حاجی بیف، و در بخش کلاسیک ایرانی قطعاتی از استاد همایون خرم به همراه برخی قطعات مشهور دیگر دنیا اجرا می‌شود.

مهشاد بنکدارنیا از سن ۷ سالگی آموزش موسیقی و نوازندگی پیانو را آغاز کرد. در ۱۳ سالگی موفق به اخذ دیپلم نوازندگی پیانو از مدرسه موسیقی صدا و سیما (هنر و ادبیات) شده و پس از آن نزد استاد هما ایپکچی آموزش پیانو را ادامه داده و همچنین دروس مختلف موسیقی را نزد استاد کیوان میرهادی فراگرفته است و از سال ۱۳۷۹ نزد دکتر مهدی شمس نیکنام به صورت حرفه‌ای به فراگیری سلفژ و آواز کلاسیک و پاپ پرداخته است.

وی فعالیت‌های متعددی به عنوان سولیست و کُریست در گروه کر فرآهنگ به رهبری دکتر شمس نیکنام و همچنین ارکستر کامه‌راتا به رهبری کیوان میرهادی داشته و از سال ۱۳۸۵ به صورت فردی به فعالیت پرداخته و گروه سرناد را تأسیس کرده است.

هاله آرامی نوازندگی پیانو را از سال ۱۳۶۳ نزد خانم فرزانه تفضلی آغاز کرد و در ادامه از محضر اساتیدی چون آقای آندره مرادیان و سرکارخانم گلریز هاشمی بهره جسته. همچنین در زمینه‌ی مباحث نظری و اصول آهنگسازی از محضر استاد دکتر کامبیز روشن روان بهره برده است.