انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

کنسرت «ساکن روان» در نیاوران

اولین کنسرت موسیقی گروه «ساکن روان» روزهای ۱۰ و ۱۱ دی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، گروه موسیقی «ساکن روان» به سرپرستی بصیر فقیه نصیری و خوانندگی احسان غلامی بیرقدار، ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

این گروه فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۸۰ آغاز کرده و تا کنون مجوز دو آلبوم به نام های «ساکن روان» و «گاهی درخشش آفتاب» را از دفتر موسیقی دریافت کرده است. اولین آلبوم این گروه در سال ۹۱ وارد بازار شده و آلبوم «گاهی درخشش آفتاب» به زودی وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

بصیر فقیه نصیری سرپرست و آهنگساز گروه «ساکن روان» درخصوص این اجرا گفت: گروه در اولین اجرای خود ۱۴ قطعه اجرا می‌کند. تعداد ۶ قطعه این اجرا از آلبوم اول گروه و بقیه قطعات از آلبوم جدید می‌باشد. همچنین گروه سعی کرده از اشعار مدرن فارسی، اشعار شاعران بزرگ ایران همچون احمد شاملو، یدالله رویایی، اردشیر رستمی، شمس لنگرودی، فروغ فرخزاد و منوچهر نیستانی استفاده نماید. موسیقی گروه نیز تلفیقی از موسیقی کلاسیک، راک و فرم موسیقی ایرانی می‌باشد.

گروه ساکن روان در این کنسرت قطعاتی چون چنین یگانه خواهد بود، دستت را به من بده، بی تو خاکسترم، میوه‌های ملال، جهانی در آرامش، بادها، بدرود، به تو بگویم و آرام باش را اجرا خواهد کرد. سهیل فقیه نصیر با ساز گیتار الکتریک، فرشاد رمضانی با ساز گیتاربیس، امیرعلی طاهری درامز، یگانه حسینی‌نیا ویلن و شقایق صادقی با ساز فلوت اعضای گروه در این اجرا خواهند بود.