انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

پنجمین جشنواره‌ی وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره‌ی وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران روز پنجشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۷ اردیبهشت به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره با حمایت مؤسسه فرهنگی‌ـ هنری راد نواندیش و فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌گردد. دبیری این دوره را سجاد پورقناد و داوری آن را مهران پورمندان، دکتر هومان اسعدی، هادی سپهری، دکتر کیوان آقامحسنی و سعید یعقوبیان به عهده دارند.

پنجمین جشنواره‌ی وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی در شش شاخه‌ی مختلف (مقاله‌ی ژورنالیستی، مقاله‌ی‌ پژوهشی، نقد، یادداشت، سایت برگزیده، وبلاگ برگزیده) و در دو بخش اصلی (ویژه‌ی نویسندگان در فضای اینترنت) و جنبی (ویژه‌ی روزنامه‌نگاران حرفه‌ای) برگزار می‌شود که در مراسم اختتامیه‌ی جشنواره جوایزی به برگزیدگان هر شاخه اهدا خواهد شد.

مهلت ارائه‌ی آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره ۱۷ اردیبهشت است و دریافت آثار تنها به صورت آنلاین و از طریق ایمیل musicfestival.ir@gmail.com  امکان‌پذیر است.

سال‌های گذشته، اولین و دومین جشنواره‌ی وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی با همت خانه‌ی موسیقی و موزه‌ی موسیقی در خانه‌ی هنرمندان و سال گذشته سومین دوره‌ی جشنواره با همت فرهنگسرای ارسباران و مؤسسه‌ی فرهنگی‌ـ هنری ماهور و دوره‌ی چهارم این جشنواره با همت دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی و فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و به برگزیدگان بخش‌های اصلی و جنبی جوایزی اهدا شد.

نشانی اینترنتی جشنواره‌ی وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی:  www.MusicFestival.ir