انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

به گزارش نای نقل از روابط عمومی مؤسسه، مجمع عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت امنا، اعضای هیأت امنا، مدیرعامل، بازرس قانونی، اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری و حسابرس مستقل برگزار شد.

نیکنام حسینی پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه با قدردانی از هیأت امنا و هیأت مدیره مؤسسه گزارشی از فعالیت‌های اصلاحی مؤسسه و اقدامات صورت گرفته از جمله واکسیناسیون هنرمندان، نشست‌های فرهنگی، جلب مشارکت نهادهای دیگر و… ارائه کرد.

در ادامه جلسه سید مجتبی حسینی با قدردانی از هیأت امنا، هیأت مدیره و مدیرعامل مؤسسه و کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری به دلیل تقلیل بندهای گزارش حسابرس مستقل به یک بند نسبت به سال‌های گذشته و ایجاد انضباط مالی و اصلاح ساختارهای مالی و تشکیلاتی گفت: یکی از اهداف عالیه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت انتقال تجربیات ارزشمند هنرمندان گرانقدر به نسل آینده است و بهتر است این انتقال تجربه همراه با معرفت هنر هم باشد و فقط مهارت مورد توجه نباشد.

تعامل سازنده با هنرمندان پیشکسوت و انتقال تجربیات ایشان به نسل آینده، تکریم از هنرمندان در راستای عزتمندی و پاسداشت هنرشان، پیگیری لازم برای تصویب اساسنامه اصلاح شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تهیه و تدوین آئین نامه‌های مورد نیاز مؤسسه از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و بازرس قانونی، گزارش عملکرد یک سال (سال ۱۳۹۹) مؤسسه را بر اساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و اعضای هیأت امنا به بحث و تبادل نظر پرداختند و نظرات خود را در خصوص گزارش‌های ارائه شده بیان کردند و در ادامه، حسابرس مستقل نیز گزارش حسابرسی را ارائه کرد و بر اساس گزارش مزبور تکالیف قانونی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تعیین و ابلاغ شد.

مجمع عمومی مؤسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر مؤسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.