انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

فصلنامه‌ی موسیقى «زنگار» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایى فصلنامه‌ی موسیقى «زنگار» با مدیرمسئولی کاوه پیمان و سردبیری آرش اسماعیلی شنبه ٢ مرداد، ساعت ٢٠، در کتاب‌فروشى نشر هنوز برگزار می‌شود.

به گزارش نای، در این مراسم سوای سخنرانی در مورد این فصلنامه‌ی موسیقایی، هنرمندان به اجرای موسیقی نیز می‌پردازند. دوئت هارپ با اجرای طناز بیگى و شمیم مینو؛ کمبریا، اثر جان توماس؛ همنوازى، قطعاتى در چهارگاه از کاوه پیمان اجراهای این مراسم را شامل می‌شوند.

اولین شماره‌ی فصلنامه‌ی موسیقی «زنگار» در ۱۲۰ صفحه، با قطع خشتی و تیراژ ۱۰۰۰ جلدی، با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر شد. هیات تحریریه این مجله را آرش اسماعیلی، بابک بوبان، کاوه پیمان، راضیه جیران‌زاده؛ مشاورین: نگار بوبان و بابک خضرائی تشکیل می‌دهند.

این فصلنامه با مدیر مسئولی کاوه پیمان و سردبیری آرش اسماعیلی قصد دارد در حوزه‌های موسیقی کلاسیک ایرانی، موسیقی کلاسیک غربی، موسیقی‌شناسی، موسیقی معاصر، موسیقی کودکان و نوجوانان و موسیقی شیراز به انتشارِ تحلیل و نقد بپردازد.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به کتاب‌فروشى نشر هنوز در خیابان کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ١٣۴، طبقه دوم مراجعه کنند.