انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

فراخوان همکاری داوطلبانه با فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران

دبیرخانه فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران جهت مشارکت نیروهای جوان و آشنایی هنرجویان با فرآیند برگزاری حرفه‌ای رویدادهای موسیقی، در زمینه‌های مختلف فراخوان همکاری منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در این فراخوان آمده است:

توسعه روابط انسانی بر پایه‌ی مهارت و استعداد افراد، احساس رضایت و نیل به اهداف مشترک یکی از مهم‌ترین رویکردهای فستیوال موسیقی معاصر تهران در برگزاری این رویداد است.

«بیایید برای نیل به نهایت آرزوهایمان که همان خلق و کشف بینش‌های جدید است، به یکدیگر کمک کنیم»

فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای هنر موسیقی در کشور، محملی برای گردهمایی هنرمندان این عرصه و تبادل اندیشه‌ها و تجربیات ایشان است. با توجه به‌حضور مؤثر و پرتعداد نسل جوان در عرصه‌های مختلف هنر موسیقی و ابراز علاقه و حضور متقاضیان جهت همکاری داوطلبانه و افتخاری با فستیوال، دبیرخانه‌ی دومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران درنظر دارد شرایطی را برای مشارکت هرچه بیش‌تر جوانان در امور اجرایی و هماهنگی این رویداد فراهم کند. از این رو از تمامی دانشجویان و هنرجویانی که علاقمند به همکاری داوطلبانه در امور اجرایی و هماهنگی فستیوال هستند، دعوت به‌عمل می‌آورد.

اهداف

زمینه‌های همکاری

علاقمندان به همکاری داوطلبانه و افتخاری با دبیرخانه‌ی دومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران می‌توانند از طریق مکاتبه با دبیرخانه به آدرس office@tehrancmf.com تا تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۵ اقدام کنند.