انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

فراخوان «ششمین جشنواره نوشتارها و وب سایت های موسیقی در اینترنت»

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، «ششمین جشنواره نوشتارها و وب سایت های موسیقی در اینترنت» روز سه شنبه سوم اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. علاقه مندان به شرکت در این جشنواره که با حمایت موسسه فرهنگی و هنری راداندیش نو و فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد، می توانند آثار خود را تا ۲۵ بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیری این دوره را سجاد پورقناد و داوری آن را هومان اسعدی، آروین صداقت کیش، بابک خضرایی، هادی سپهری و رضا صمیم به عهده دارند.

ششمین جشنواره نوشتارها و وب سایت های موسیقی در اینترنت موسیقی در هفت شاخه مختلف: ﻣﻘﺎﻟﻪ علمی-تحقیقی (دربردارنده تحلیل روشمند و منابع مستند) – مقاله عمومی (دربردارنده دیدگاه شخصی نویسنده) – یادداشت – نقد – گزارش – ترجمه – گفتگو) و در دو بخش اصلی (ویژه نویسندگان در فضای اینترنت) و جنبی( ویژه روزنامه نگاران حرفه ای) و نیز سایت برگزیده برگزار می شود که در مراسم اختتامیه جشنواره جوایزی به برگزیدگان هر شاخه اهدا خواهد شد.

مهلت ارائه آثار به دبیر خانه جشنواره ۲۵ بهمن ماه سال جاری است و دریافت آثار تنها به صورت آنلاین و از طریق ایمیل musicfestival.ir@gmail.com امکان پذیر است.

لازم به توضیح است، اولین و دومین جشنواره نوشتارها و وب سایت های موسیقی در اینترنت موسیقی با همت خانه موسیقی و موزه موسیقی در خانه هنرمندان و سال گذشته سومین دوره جشنواره با همت فرهنگسرای ارسباران و موسسه فرهنگی هنری ماهور و دوره چهارم این جشنواره با همت دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی و فرهنگسرای نیاوران، پنجمین دوره این جشنواره با همت موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش و فرهنگسرای ارسباران برگزار شد و به برگزیدگان بخش های اصلی و جنبی جوایزی اهدا شد.