انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

فراخوان سومین «جشنوارۀ موسیقی امیرجاهد» منتشر شد

فراخوان سومین «جشنواره موسیقی امیرجاهد» در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک و پژوهش در زمینۀ موسیقی شهری منتشر شد.

به گزارش نای، به منظور حفظ و ارتقاء فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفکر، فرهنگ و هنر ملی ایران با نگاه به موسیقی ویژه شهر و ضرورت کشف استعدادهای درخشان و حمایت از نسل جوان که از سرمایه‌های ارزشمند کشور به شمار می‌آیند. «خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد» بر اساس وظایف و رسالت خود، «جشنواره موسیقی امیرجاهد» را هر ساله برگزار می‌نماید.

در این جشنواره که شامل سه بخش موسیقی ایرانی (دونوازی، گروه‌نوازی و آواز)، موسیقی کلاسیک (دونوازی، گروه‌نوازی و آواز) و پژوهش در زمینۀ موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه‌های موسیقی با توجه به ردۀ سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز به رقابت خواهند پرداخت.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه فراخوان و آیین‌نامۀ جشنواره، فرم ثبت نام را از طریق سایت خانۀ موسیقی ایران (www.iranhmusic.ir) و سایت خانه‌موزه استاد امیرجاهد (www.moeenjahed.ir) دریافت و تکمیل نموده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانۀ جشنواره تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود و اولویت با افراد و گروه‌هایی است که زودتر برای ثبت نام اقدام کرده‌اند. اجرای صحنه‌ای این جشنواره تیرماه ۱۳۹۹ و مراسم اختتامیۀ آن در مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌گردد.

دانلود فراخوان

farakhan

لازم به توضیح است، سومین «جشنواره موسیقی امیرجاهد» به همت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود.