انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

شورای ارزیابی جشنواره موسیقی فجر تشکیل می شود

شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین نامه از ابتدای جشنواره تشکیل می شود.

محمد اله یاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی در سومین جلسه ستاد اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر گفت: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مطابق آیین نامه جشنواره پیش می رود، البته ممکن است نقدها و ایرادهایی به آیین نامه باشد و آیین نامه می تواند با نظرات و نقدهای تخصصی تغییر کند و اصلاح شود. جشنواره موسیقی فجر فرصتی برای حضور سلیقه های متنوع و مختلف موسیقی است و امیدواریم جشنواره ای با کیفیت بالا را در این دوره شاهد باشیم.

مدیرکل دفتر موسیقی در ادامه گفت: شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نیز بر اساس آیین نامه از ابتدای روند جشنواره تشکیل می شود.

اله یاری همچنین در این جلسه با  قدردانی از خدمات رییس سابق جشنواره و مدیر اجرایی سابق جشنواره موسیقی فجر گفت: همدلی ستاد برگزاری جشنواره، همراهی اهالی رسانه و هنرمندان از جمله ملزومات پویایی جشنواره است.

دومین جلسه هیات انتخاب گروه ها و آثار سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضای شورا متشکل از محمد اله­یاری فومنی (رییس جشنواره)، شاهین فرهت (دبیر جشنواره)، علی ثابت نیا (مدیر اجرایی) و بهروز غریب­پور، هومان اسعدی، رضا مهدوی، حمیدرضا اردلان، سیامک جهانگیری، محمدرضا فیاض و کیاوش صاحب نسق، برگزار شد.

در این جلسه درباره سیاست­های کلی جشنواره موسیقی فجر  و  وظایف و سیاست­های هیأت انتخاب گروه­ها و آثار، گفتگو شد و اعضای هیأت انتخاب نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و گروهها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره تا ۱۷ آذرماه سال جاری فرصت دارند در سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کنند.