انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

دو پیام تسلیت برای درگذشت هنرمند مازندرانی

به گزارش نای معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت فرهود جلالی کندلوسی نوازنده و خواننده موسیقی مازندران راتسلیت گفت.

سید مجتبی حسینی در این پیام تسلیت نوشته است: فرهود جلالی همواره برای فرهنگ و هنر و موسیقی بومی مازندران تلاش کرد، دانشخود را در علوم اجتماعی نیز با مطالعات در زمینه فرهنگ و موسیقی و آداب و سنن مازندران پیوند داد و به ثبت و معرفی موسیقی وفرهنگ بومی این منطقه خدمت کرد. چند دهه کوشش بی دریغ برای فرهنگ و میراث موسیقی بومی و حفظ اصالت های فرهنگی و آثاریکه به یادگار گذاشته است بیانگر عشق و دلسوزی او به فرهنگ و هنر است.

درگذشت هنرمند گرانقدر و همکار عزیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به خانواده گرامی اش و همکاران تسلیت می گویم و برای آنزنده نام از درگاه خداوند علو درجات و برای خانواده و دوستانش سلامتی و صبر مسالت دارم.

پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت فرهود جلالی کندلوسی نوازنده و خواننده موسیقی مازندران راتسلیت گفت.

محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت فرهود جلالی کندلوسی از نوازندگان و خوانندگانموسیقی استان مازندران پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن پیام تسلیت محمد اله‌یاری آمده است:

مرحوم فرهود جلالی کندلوسی، پیشکسوت هنر مازندران و از همکاران خانواده بزرگ فرهنگ و هنر  تن به مشیت الهی داد و به کاروان  هنرمندان  سفرکرده پیوست.

فرهود جلالی وجود گرانمایه‌اش از میراث ارزشمند فرهنگیهنری خطه شمال کشور بود و عمری را با پنجه و نفس تأثیرگذارش، به معرفیظرایف موسیقی بومی پرداخت. و در امر مدیریت فعالیت های فرهنگی هنری نیز  تلاش فراوان نمود.

این فقدان تلخ را به جامعه هنری کشور و خاندان گرامی‌اش تسلیت گفته و آمرزش و غفران ایشان را از درگاه حضرت حق خواهانم.