انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

دومین «سال نوای موسیقی ایران» در فرهنگسرای نیاوران

دومین آیین «سال نوای موسیقی ایران» با تجلیل از مقام هنری شش هنرمند رشته نوازندگی و تدریس موسیقی کلاسیک، روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این آیین نکوداشت به دبیری علی جعفری پویان و همت یکصد هنرمند عرصه موسیقی، باحمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران با حضور هنرمندان و علاقمندان این حوزه برگزار می شود.

در این آیین از بزرگان موسیقی همچون روبن طهماسیان، نوازنده و مدرس ویلن، منوچهر انصاری نوازنده و مدرس ویلن، داود جعفری امید نوازنده و مدرس ویلنسل، منوچهر بیگلری نوازنده و مدرس ترومپت، رحمت افشار نوازنده و مدرس کلارینت، مرتضی دلشب مدرس تئوری موسیقی و سلفژ، تجلیل خواهد شد. در این مراسم علاوه بر پخش فیلم مستند کوتاه و اجرای موسیقی، تندیس سال نوا به همراه هدایایی از طرف برگزارکنندگان مراسم، به این هنرمندان اهداء خواهد شد.

قابل ذکر است در نخستین «سال نوای موسیقی ایران» که در خرداد ماه ۹۴ در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد، از مقام هنری استاد ابراهیم لطفی تجلیل به عمل آمده است.

گفتنی است آیین مراسم «سال نوای موسیقی ایران» عصر هفتم بهمن ماه ساعت ١٨، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و حضور عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.