انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

در پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر چه خواهد گذشت؟

به گزارش نای به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، سه‌شنبه (دوم اسفندماه) تالار وحدت در ساعت ۱۸:۳۰ آنسامبل کنسرواتوار سنت پترزبورگ و در سانس دوم ارکستر سمفونیک تهران را میزبانی خواهد کرد.

تالار رودکی نیز ساعت ۱۸:۳۰ به سعدی‌خوانی (ساز و آواز) و مولوی‌خوانی (ساز و آواز) و ساعت ۲۱:۳۰ به عطارخوانی (ساز و آواز) و حافظ‌خوانی (ساز و آواز) اختصاص خواهد داشت.

این در حالی است که فرهنگسرای نیاوران، ساعت ۱۸:۳۰ گروه «نوای عرفان »از کرمان و ساعت ۲۱:۳۰ کنسرت موسیقی خراسان (چوب بازی) را میزبانی خواهد کرد.

فرهنگسرای ارسباران نیز طبق معمول هرشب در ساعت ۱۸:۳۰ ویژه سرود تهران و ساعت ۲۱:۳۰ میزبان تکنوازان موسیقی ایران (استعدادهای جوان) خواهد بود.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران هم ساعت ۱۸:۳۰ همراه با مخاطبان بهنام بانی و ساعت ۲۱:۳۰ همراه با مخاطبان علی یاسینی خواهد بود.

در نهایت، مجموعه کوشک هنر در ساعت ۱۸:۳۰ به موسیقی سیستان و موسیقی شمال خراسان و ساعت ۲۱:۳۰: به موسیقی خراسان (چوب بازی) اختصاص خواهد داشت.

 

بنابرین گزارش و در طی برگزاری اجراهای صحنه‌ای، موزه امام علی(ع) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بخش نمایشگاه و فیلم را میزبانی خواهد کرد و همچنین رادیو گفتگو هر روز، ساعتی را به پخش بخش پژوهش جشنواره اختصاص خواهد داد.