انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

جزییات اولین کنسرت امیرعظیمی اعلام شد/ خاطره سازی در یک شب مهم!

به گزارش  نای  امیر عظیمی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان سرانجام روز سه شنبه دهم اسفند ماه اولین کنسرت رسمی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.

در این کنسرت که به همت موسسه «ترانه شرقی» به مدیریت محسن رجب پور پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت، آثار منتخب امیر عظیمی به انضمام قطعاتی از آلبوم رسمی این خواننده که تیرماه سال جاری در فرآیند فروش و توزیع آثار موسیقایی منتشر شد، پیش روی طرفداران و مخاطبان اجرا می شود.

این خواننده موسیقی پاپ در آستانه برگزاری اولین کنسرت رسمی خود توضیح داد: خدا را شکر می کنم که بعد از چندین سال فعالیت می توانم برای اولین بار  در کنسرت رسمی ام مردم عزیز را از نزدیک ببینم و با آنها هم صدا شوم. این کنسرت نتیجه صبر من در تمام این سالهاست که با احترام آن را به تمام مردم عزیز ایران، پیشکسوتان، رفقای هنرمند و نسل جدید موسیقی ایران که در این سالها به فعالیت مشغول هستند، تقدیم و آرزو می کنم دهم اسفند ماه یک شب خاطره انگیز را برای مردم بسازم.

امیر عظیمی تیرماه سال جاری اولین آلبوم رسمی خود با نام «سیب هوس» را توسط شرکت «ترانه شرقی» در قالب ۱۲ قطعه منتشر کرد . این آلبوم ترکیبی از قطعات جدید و پرمخاطب وی بود که  فضای ویژه موسیقی این خواننده را دربردارند؛ فضایی که  به گفته وی متکی بر ترانه‌های عاشقانه متفاوت و پر از تصاویر بدیع و ملودی‌های منحصربه فردی بود  که در آثارش تجربه کرده است.

کنسرت امیر عظیمی روز سه شنبه دهم اسفند ماه ساعت های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود  و علاقه مندان برای خرید بلیت این کنسرت می توانند به سامانه «هنر تیکت» مراجعه کنند.