انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

جدول نهایی برنامه‌های جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان منتشر شد

جدول دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان برای اجرای گروه‌های مختلف سازی و آوازی از سوی دبیرخانه‌ی جشنواره منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان، این دوره از جشنواره ۷ شهریور کار خود را در تالار رودکی با اجرای بخش ویژه موسیقی دستگاهی آغاز و به دنبال آن گروه‌های سازیِ مختلف تا ۲۳ شهریور در حضور هیأت داوران به اجرا می‌پردازند.

در این دوره از جشنواره ۴۵۷ خواننده و نوازنده در گروه‌های سنی الف، ب، و ج و در شاخه‌های «موسیقی دستگاهی»، «کلاسیک» و «نواحی» روی صحنه خواهند رفت.

با اتمام اجراهای این دوره، جشنواره‌ی موسیقی ملی جوان ۲۴ شهریور با اعلام برگزیدگان در قالب مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

قابل توجه راه‌یافتگان به مرحله‌ی  نهایی، همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی در روز اجرا الزامی است. همچنین هنرجویان می‌بایست یک ساعت قبل از شروع برنامه برای هماهنگی‌های لازم در سالن رودکی حضور یابند.

دهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با حضور و همکاری استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در سه بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک» و «موسیقی نواحی ایران» و در قالب سه گروه سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال)، ب (۱۹ تا ۲۳ سال) و ج (۲۴ تا ۲۹ سال) برگزار می‌شود.

 

جدول نهایی برنامه‌های دهمین جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان

PROGRAMS