انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

توضیحات دبیر جشنواره در خصوص استاد دولتمند خالف

حمیدرضا نوربخش در حاشیه کنسرت کیان پورتراب در سومین شب جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی در مورد علت لغو کنسرت استاد دولتمند خالف و حال جسمانی ایشان دادند.

به گزار روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، حمیدرضا نوربخش پس از تماشای کنسرت مشترک کیان پورتراب و آرش ملاکریمی در سالن برج آزادی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با لغو کنسرت دولتمند خالف در جشنواره فجر گفت: استاد دولتمند خالف در جریان آماده شدن برای ویزای ورود به ایران، برادرشان را از دست دادند که این اتفاق یک تألم و تأسف روحی برای ایشان داشت که متأسفانه تأثیر بدش را روی حال جسمانی خود استاد دولتمند هم گذاشت. ایشان هیچ‌وقت حرف از لغو اجرا نزدند و حتی ویزای‌شان را هم گرفتند ولی متأسفانه سکته بر ایشان عارض شد و نتوانستند به ایران بیایند.
مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در خصوص وضعیت جسمانی دولتمند خالف تصریح کرد: در تاجیکستان کنسول‌گری و سفارت جمهوری اسلامی ایران جویای حال ایشان هستند و ما هم با ایشان در تماس هستیم. من دو سه مرتبه خودم پیگیر حال‌شان شدم. ایشان تا به امروز در یک بیمارستان دولتی تاجیکستان بستری بودند و امروز به یک بیمارستان خصوصی منتقل شدند.