انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

تاج در «وحدت» می‌خواند/ شنیدن آثار شنیده‌نشده ساکت

گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و وحید تاج ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند. در این کنسرت علاوه بر ارائه آثار جدید و شنیده نشده، آثار ماندگار و خاطره انگیزی از موسیقی ملی ایران به آهنگسازی کیوان ساکت در آلبوم‌های «فسانه»، «بی کاروان کولی» و «یک خانه پر زمستان» به خوانندگی وحید تاج اجرا می‌شوند.

کیوان ساکت طی ماه‌های گذشته کنسرت‌های متعددی را در تهران، شهرستان‌ها و برخی از کشورهای خارجی برگزار کرده است. وی در اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که علاوه بر اجرای چند برنامه در کشورها و شهرهای آسیایی از جمله هنگ کنگ، ماکائو و گوانجو در کشور سوئد نیز کنسرت‌هایی را برگزار کرد. این هنرمند طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، خردادماه سال جاری همراه با ارکستر فیلارمونیک پاریس کنسرت‌هایی را برگزار خواهد کرد. وی پس از حضور در پاریس برنامه دیگری را نیز در شهر لندن برگزار می‌کند. در این کنسرت‌ها وی به عنوان آهنگساز و سولیست تار، خواهد بود.

این آهنگساز و نوازنده چندی پیش نیز در یک اظهارنظر جنجالی از مدیران جشنواره خوارزمی در نحوه انتخاب یکی از رتبه‌های برتر پژوهش‌های کاربردی این رویداد برای ساز «نوتار» توسط داریوش طلایی از هنرمندان مطرح موسیقی ایرانیانتقاد کرده بود.

کنسرت گروه «وزیری» به سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی تار و سه تار کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه بیست وهشتم اردیبهشت با بلیت‌های ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود.