انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

برگزاری مستر کلاس پیانو در شاهرود

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، از برگزاری اولین مسترکلاس پیانو در شاهرود و استان سمنان توسط دکتر پویان آزاده خبر داد.

به گزارش نای، جان‌محمد خوب‌پور در این باره گفت: «به همت کانون موسیقی شاهرود نخستین مسترکلاس پیانوی استان سمنان توسط دکتر پویان آزاده روز پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در تالار بهمن اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار می‌شود.

وی افزود: «پویان آزاده مؤسس و مدیر مؤسسه‌ی پیانو و عضو هیأت علمی دانشگاه هنر تهران بنا به دعوت کانون موسیقی شاهرود این مستر کلاس را برگزار خواهد کرد.»

سرپرست کانون موسیقی شاهرود در این رابطه گفت: «مستر کلاس به جلسه یا جلسات آموزش جمعی گفته می‌شود که توسط یک استاد برجسته‌ی موسیقی برگزار شده و هنرجویان سطح متوسط به بالا و پیشرفته به اجرای قطعات ازقبل آماده‌شده‌ی خود می‌پردازند. عموماً استاد نکات آموزشی، تکنیکی، و پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت نوازندگی ارائه می‌دهد. ویژگی برجسته‌ی مسترکلاس این است که افرادی که به شکل فعال در مسترکلاس شرکت دارند و افرادی که به شکل ناظر (غیرفعال) در مسترکلاس حضور دارند می‌توانند از نکات آموزشی ارائه‌شده‌ی استاد هنگام نواختنِ دیگر اعضاء فعال مسترکلاس بهره ببرند.»

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت و ثبت نام کلاس آموزشی با شماره‌ی ۰۹۱۲۷۷۳۲۲۷۸ تماس حاصل نمایند.