انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

اعضای شورای نظارت بر آموزشگاه‌های موسیقی منصوب شدند

اعضای شورای مرکزی  نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی  معرفی شدند.

سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری) در احکامی حسن ریاحی، داود گنجه‌ای، کامبیز روشن‌روان، سیمون آیوازیان، کیاوش صاحب نسق، احمد صدری، محمد اله‌یاری فومنی، مدیرکل دفتر موسیقی و علی اکبر صفی‌پور مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی  و آموزش‌های هنری را به عنوان اعضای شورای مرکزی  نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد موسیقی  منصوب کرد و احکام اعضای شورا در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه اعطا شد.

علی اکبر صفی‌پور، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گفت: امیدوارم با ادامه حضور استادان گرانقدر و با تجربه در حوزه آموزشگاه‌های هنری و تدریس هنر در شورا، گام‌های موثری برداشته شود و با نظارت دقیق و تخصصی شورا و بزرگواران و کارشناسان این حوزه شاهد اتفاقات  مهمی در عرصه آموزش هنر باشیم.

در ادامه سید مجتبی حسینی معاون امورهنری با اشاره به آمار آموزشگاه‌های آزاد هنری گفت: در یک سال گذشته  ازسوی این دفتر شاهد رشد مطلوب فضای آموزشی بودیم و در تمام بخش‌ها  با بررسی و استخراج  فرآیندهای هنری، نتایجی به دست آمده است.

حسینی با تاکید بر اهمیت  نظارت برآموزش‌های تخصصی در تمام رشته‌ها و عرصه‌های هنری گفت: تخصص در مقوله  آموزش هنر و تعهد به هنر بسیار مهم است  و با حضور و هدایت هنرمندان و بزرگان عرصه هنر و معلمان شاخص این حوزه در شورا، امیدواریم هنرمندان متخصص و با انگیزه‌ای به جامعه معرفی شوند.

معاون امور هنری درادامه گفت: در تاریخ هم‌نشینی و مجالست بین اهل هنر، به روند توسعه فرهنگی و هنری جامعه کمک کرده است و وجود شما هنرمندان عزیز در شورا می‌تواند مشوق و چراغ راه همه  هنرپویان و هنرآموزان باشد.

با توجه به پایان دوره یک ساله اعضای شورای قبلی نظارت بر آموزشگاه‌های موسیقی، شورای جدید و به استناد ماده ۸ فصل سوم مصوبه ۴۷۷ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با موضوع ضوابط تاسیس و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری معرفی شدند.