انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

استقبال باشکوه از ششمین برنامه‌ی شب شنبه‌های حافظ

پیروز بشردوست به همراه گروهش در پرفورمنس موسیقی الکترومقام، شور و هیجان موسیقی الکترونیک را با عطر و طعم موسیقی مقامی درهم آمیخت.

به گزارش نای، در ابتدای برنامه، پیروز بشردوست در مورد این برنامه گفت: این پروژه تلاشی در راستای معرفی موسیقی مقامی به نسل جوان امروز است. ما تلاش داریم تا در لوای موسیقی الکترونیک، مخاطب را با ظرفیت‌های موسیقی محلی و مقامی کشورمان آشنا کنیم.

پیروز بشردوست به همراه امید محرم‌زاده (الکترونیک)، امیر دانایی (گیتارالکتریک)، سعید صارمی (پرکاشن) قطعاتی را از آلبوم تازه منتشرشده‌ی خود به نام «جانان» اجرا کردند. سپس با حضور مسعود خادمی (تار)، قطعه‌ی «تاران» را اجرا کردند که در نوع خود خلاقانه و بسیار جالب بود. در انتهای برنامه، محسن شریفیان (نی‌انبان) روی صحنه آمد و با همراهی گروه سالن را به وجد آورد.

این اجرا، ششمین برنامه از مجموعه رویداد شب‌شنبه‌های حافظ بود که هر هفته روزهای شنبه و در زمان تعطیلی اجراهای تئاتر در تالار حافظ و به همت بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

طراح پوستر: سیاوش یعقوبی و عباس ثامنی (استودیو ۱۲۳۴)، صدابردار: قاسم فرجی، چاپ: گرافیک مان، روابط عمومی: مهدی خان‏محمدی، امور داخلی و هماهنگی: سیامک قطاعی، تصویربردار پشت صحنه: علی امیری، گروه اجرایی: نیما جوان، علیرضا تهرانی، دریا یاسری، مجری طرح: نشر و پخش جوان، مدیر پروژه و مشاور هنری: رضا دادویی، برگزارکننده: تالار حافظ.