انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

اجری ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا

ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در این کنسرت که ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود،ارکستر فرهنگ و هنر با حضور رشید وطن دوست خواننده اپرا در ارکستر سمفونیک در دوره رهبرى حشمت سنجرى و ماریو تقدسى خواننده اپراى وین و از شاگردان پاوراتى (خواننده افسانه اى اپرا) آثارى  از موسیقى کلاسیک، آذربایجان و ایران  را اجرامی کند.

اجراى آثار موسیقى کلاسیک از روسینى، بیزه و فرانز لاهر، اجراى قطعاتى از موسیقى آذربایجان از اوزبر حاجى بیکف، توفیق قلى اف، واصف آدى گوزلف و على سلیمى، اجراى قطعات موسیقى ایرانى از حبیب الله بدیعى، عباس شاپورى، شهرام توکلى و على اکبر قربانی،رپرتوار اجرایی ارکستر  در این برنامه خواهد بود.

ارکستر  فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور ریاست دانشگاه واحد ۴۶ تهران و رهبران ارکستر على اکبر قربانى و شهرام توکلى به همراه جمعى از دانشجویان دانشگاه موسیقى در سال ١٣٩٣ تاسیس و در تالار وحدت در حضور وزیر ارشاد رونمایى شد و تا کنون برنامه هاى موفقى را در تالار رودکى، تالار وحدت و کنسرواتوار چایکوفسکى داشته است. ارکستر فرهنگ و هنر با تمرکز بر روى دانشجویان رشته موسیقى سعى دارد تا بستر مناسبى براى نوازندگان و دانشجویان این رشته فراهم آورد.

اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می شود و بلیت های این اجرا از هم اکنون در سایت «ایران کنسرت» و دانشگاه علمى کاربردى واحد ۴۶ به فروش می رسد.

گفتنی است دانشجویان می توانند با ١٠ درصد تخفیف بلیت های این کنسرت را خریداری کنند.