انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

اجرای «کلون زمان» در فستیوال دهلی

گروه موسیقی «کلون زمان» به سرپرستی حمید قنبری ۲۰ و ۲۱ آبان ماه در فستیوال بین‌المللی هنر دهلی به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فستیوال بین‌المللی هنر دهلی از مطرح‌ترین و مهم‌ترین فستیوال‌های چندرشته‌ای هند و تنها فستیوال این کشور است. این فستیوال از تاریخ دهم تا بیست‌وپنجم نوامبر مصادف با ۱۹ تا ۴ آذرماه برگزار می‌شود و گروه موسیقی «کلون زمان» از ایران در دو روز این جشنواره اجرا خواهد داشت.

حمید قنبری سرپرست گروه در مورد این اجراها گفت: «قطعات اجرایی این گروه با محوریت ریتم و سازهای کوبه‌ای است که برخی از این قطعات با همراهی سنتور اجرا خواهند شد.»

وی ادامه داد: مجنون، چهل ضربی، بسته بال، زرد، پژمرده و… قطعاتی هستند که در این شب‌ها برای دوستداران هنر موسیقی اجرا می‌شوند.»

نوید توسلی، حسام عظیمی، میلاد قریشی، سینا غفاری و حمید قنبری اعضای گروه «کلون زمان» را تشکیل می‌دهند.

فستیوال بین‌المللی هنر دهلی سالانه ٩٠٠ هنرمند از رشته‌های مختلف هنری چون موسیقی، رقص، نقاشی، تئاتر، ادبیات و غیره را در بیش از چهل سالن از جمله سالن‌های کنسرت رو باز و سرپوشیده، دانشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و نمایشگاه‌ها میزبانی کرده و توجه میلیون‌ها هنردوست را به خود جلب می‌کند.

گروه موسیقی «کلون زمان» که اجراهای داخلی و خارجی متعددی داشته چندی پیش در پانزدهمین فستیوال هنر آسیایی در چین به همراه وحید تاج به اجرای موسیقی ایرانی پرداخته است.