انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

اجرای آثار خواننده‌ی آمریکایی در تالار وحدت تکذیب شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار تکذیبیه‌ای اجرای آثاری از یک خواننده آمریکایی را در تالار وحدت اساسا تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در پی انتشار خبری در خبرگزاری خبرآنلاین و نقل آن در برخی رسانه‌ها مبنی بر اجرای آثار خواننده‌ی آمریکایی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را اساساً دروغ و برای شفاف‌سازی اذهان عمومی و دوری از حاشیه‌سازی‌های احتمالی تکذیبیه‌ای را صادر کرد.

در متن تکذیبیه این دفتر چنین آمده است:

گروه موسیقی لهستانی دونفره «پارتیزانت» قرار است در تاریخ ۸ و ۹ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت با اجرای آثاری بی‌کلام از موسیقی فیلم‌های کلاسیک سینمای جهان و بدون اجرای هیچ اثری از آثار خواننده آمریکایی نامبرده در متن خبر منتشرشده در برخی خبرگزاری‌ها و جراید روی صحنه برود.
متأسفانه در روزهای اخیر در خبرگزاری خبرآنلاین شاهد انتشار خبری با تیتر «یاد مایکل جکسون در تالار وحدت زنده می‌شود» و تیترهای مشابه در برخی جراید پیرامون اجرای این گروه بودیم که دفتر موسیقی قویاً ضمن تکذیب این خبر آن را تبلیغاتی و ترفندی برای حاشیه‌سازی و یا جذب مخاطبان به‌منظور فروش بیشتر بلیت اجرای مزبور دانسته و از رسانه‌ها تقاضا نموده ضمن رعایت اصول حرفه‌ایِ خبرنگاری در انعکاس اخبار دقت لازم را به عمل آورده و از ایجاد حاشیه‌های بی‌مورد در فضای موسیقی کشور خودداری نمایند.