انجمن موسیقی ایران
https://nay.ir

آسیب دیدگی هنرمند نواحی در حین ساخت ساز/ مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی: با حضور و پیگیری نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این هنرمند راهی اتاق عمل شد.

ذوالفقار بیتانه یکی از گنجینه‌های موسیقی خراسان جنوبی و دیار فردوس  که در حین ساخت ساز برای امرار معاش دچار حادثه از ناحیه  دست شده است براساس  هماهنگی و پیگیری های صورت گرفت از سوی مدیر کل اداره ارشاد خراسان جنوبی و انجمن موسیقی ایران راهی اتاق عمل شد.

براساس این گزارش مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی می‌گوید  تا زمان خروج ذوالفقار بیتانه از اتاق عمل نمی‌توان درباره حادثه و عوارض آن دقیق صحبت کرد و باید منتظر بازگشت او از عمل باشیم.

ناصر نبی زاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی درباره حادثه پیش آمده برای این هنرمند نواحی گفت: دیروز مطلع شدیم که استاد ذوالفقار بیتانه مشغول ساخت ساز در کارگاه خود بودند که اره ای که با آن مشغول کار بودند با انگشت‌های او برخورد کرده و باعث آسیب دیدگی به سه انگشت این هنرمند موسیقی شده است.

او ادامه داد: بلافاصله بعد از مطلع شدن پیگیری‌های لازم را با همکاری اسماعیل رهنی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس انجام داده و با حضور و پیگیری نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیمارستان این هنرمند برای انجام عمل ساعتی پیش راهی اتاق عمل شد.

نبی زاه اضافه کرد: تا زمان خروج او از اتاق عمل نمی‌توان درباره حادثه و عوارض آن دقیق صحبت کرد و باید منتظر بازگشت او از عمل باشیم، به هر روی اداره ارشاد خراسان جنوبی این هنرمند را تنها نگذاشته و این پیگیری ادامه خواهد داشت، جناب آقای علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران هم از ابتدای حادثه  تا به این موقع  پیگیری لازم را انجام  و اعلام آمادگی برای درمان این هنرمند را در هر زمینه داشته‌اند.