X

کیهان کلهر کنسرت‌های رایگان برگزار می‌کند

سه شنبه, 2 آذر 1395

با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقمندان موسیقی در مناطق محروم ایران، کیهان کلهر کنسرت‌های رایگان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، کیهان کلهر که در هفته‌های آتی برای برگزاری تور موسیقی دور ایران با عنوان «پردگیان باغ سکوت» عازم تهران خواهد شد، اعلام کرد که در ادامه این تور و بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند تا در آنجا کنسرت رایگان برگزار کند.

این کنسرت‌ها  در دی ماه و در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهد شد. هدف اصلی از برگزاری کنسرت علاوه بر ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، حمایت از علاقمندان موسیقی در مناطق محروم ایران است، چرا که هیچ موسیقیدانی حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیست، علیرغم اینکه مردم این نواحی از عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی برخوردارند.

کلهر که به تازگی با آلبوم «هاونیاز» برنده جایزه منتقدان آلمان در بخش «موسیقی جهان» شده است، در روز ۲۰ و ۲۱ آذرماه در تالار حافظ شیراز، ۲۳ آذرماه در سالن سینما شهید آوینی بوشهر و ۲۵ آذرماه در تالار آفتاب شهر اهواز کنسرت می‌دهد.

کیهان کلهر پس از برگزاری کنسرت‌های دونوازی‌اش به همراه اردال ارزنجان از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در تالار وحدت، «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تمبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) آغاز می‌کند.

این کنسرت در ادامه تور کنسرت‌های دور ایران کلهر است که در اردیبهشت ماه امسال در تهران و برخی شهرستان‌ها برگزار و با استقبال پرشور مخاطبان موسیقی مواجه شد. این بار نیز، تمامی بلیت‌های «پردگیان باغ سکوت» تنها در کمتر از سی دقیقه به فروش رسید. سهیل زارعی تهیه‌کنندگی این مجموعه کنسرت را به عهده دارد.

 

چاپ
>