X

کنسرت کیهان کلهر و رامبرانت تریو

دوشنبه, 30 مرداد 1396

کیهان کلهر و رامبرانت تریو در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه امسال در تالار وزارت کشور به صحنه می روند و تمامی بلیت‌های روز اول این کنسرت بفروش رفته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، کیهان کلهر که این روزها در حال آماده شدن برای اجرای چند کنسرت در اروپاست، به زودی روی سن تالار وزارت کشور خواهد رفت و به همراه گروه رامبرانت تریو به اجرای قطعات می پردازد.

او ابتدا در روز ۲۲ آگوست در فستیوال هوی بلژیک به همراه اردال ارزنجان قطعاتی را اجرا خواهد کرد و بعد از آن در روز ۲۵ ام همین ماه در فستیوال موسیقی سامرتون در آلمان در کنار این هنرمند به اجرای قطعات خواهد پرداخت. سپس در روز ۲۷ ام آگوست، در شهر اوترخت هلند در فستیوال جز “اوده موزیک”  (Oude Muziek Kazz Festival) به همراه گروه هلندی جز رامبرانت تریو روی سن خواهد رفت.

بعد از این مجموعه کنسرت در اروپا، او به ایران باز خواهد گشت تا در نیمه شهریورماه  به همراه رامبرانت فرایش(پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه ای) به اجرای کنسرت برای مخاطبان ایرانی بپردازد و اولین کنسرت مشترکشان در ایران به همراه این گروه را رقم بزنند.  این در حالیست که همکاری این هنرمند و این گروه از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است و بارها در فستیوال های معتبر اروپا به اجرای قطعات موسیقی پرداخته اند.

همچنین طی ماه های آینده آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در ایران منتشر خواهد شد که در حال حاضر آخرین مراحل فنی آن در حال انجام است. همکاری کلهر و تریوی رامبرانت که یکی از معروفترین و معتبرترین گروه های موسیقی جز اروپاست و توانسته تورهای کنسرتی موفقی را در کشورهای مختلف برگزار کنند در اجرای قطعاتی در تلفیق موسیقی شرق و غرب است.

چاپ
>