X
در فرهنگسرای ارسباران

پانزدهمین نشست «آیین آواز» برگزار می‌شود

دوشنبه, 29 آبان 1396

سه‌شنبه ۳۰ آبان در پانزدهمین نشست آیین آواز، استاد محمدتقی سعیدی خواننده و مدرس مکتب آوازی اصفهان پس از معرفی شاگرد برگزیده‌اش به مخاطبان برنامه این ماه «آیین آواز» در کنار او به سه‌تارنوازی خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، پانزدهمین نشست تخصصی آیین آواز سه‌شنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنام محسن سلطانی به عنوان شاگرد برتر کلاس‌های آواز استاد سعیدی معرفی و سپس روی صحنه به آوازخوانی ‌می‌پردازد.

محسن سلطانی (سلطان‌الکتابی) فرزند مصطفی در خانواده‌ای آشنا به هنر در ۲۵ شهریور۱۳۴۷ خورشیدی در اصفهان چشم به جهان گشود. سال ۱۳۶۶ با فضل‌الله شاه‌زمانی آشنا و مدت دو سال نزد ایشان گوشه‌های اصلی را فرا گرفت. از سال ۱۳۷۶ نیز در محضر استاد علی اصغر شاه‌زیدی مکتب آوازی اصفهان را درک و قالب اصلی خوانندگی در این مکتب را دریافت. در ادامه، در کلاس‌های منصور اعظمی کیا حاضر و با ظرائف و تئوری‌های علمی آواز آشنا شد. او اکنون از محضر استاد محمدتقی سعیدی بهره می‌برد.

«آیین آواز» برنامه‌ای است ماهانه از کانون موسیقی ارسباران که معمولاً سه‌شنبه‌های آخر هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این فرهنگسرا در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده و ورود همه دوستداران موسیقی و آواز ملی به سلسله نشست‌های ماهانه و تخصصی آموزشی آیین آواز، رایگان و آزاد خواهد بود.

چاپ
>