X

هیئت داوران دومین جشنواره ملی آواها و نواهای رضوی معرفی شدند

یکشنبه, 25 تیر 1396

دبیر هنری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی، اسامی هیئت داوران این دوره از جشنواره را که به میزبانی استان تهران برگزار می شود، اعلام کرد.

احمد صدری در خصوص این خبر گفت: دکتر حمید عسگری، دکتر تقی ضرابی، احمد صدری، حسام الدین سراج، ابوالفضل صادقی نژاد و حسین دی پیر اعضای هیئت داوران دومین دوره جشنواره آواها و نواهای رضوی هستند.
وی اظهار کرد: این هیئت، قضاوت آواها و نواهای این جشنواره شامل آواهای کرال و آکاپلا، نواهای رضوی شامل موسیقی ردیف دستگاهی و نواهای آیینی پاپ و نماهنگ را برعهده دارند.
صدری خاطر نشان کرد: همچنین هیئت داوران به منظور شناسایی و تجلیل از هنرمندان و ذاکران عرصه فرهنگ رضوی که دارای تولیدات فاخر و ماندگار هستند، مسئولیت انتخاب آثار برتر را نیز بر عهده دارند.
دبیر تخصصی جشنواره آواها و نواهای رضوی، شناسایی وتجلیل از پدیدآورندگان آثار هنری در زمینه فرهنگ رضوی؛ تعامل و تبادل هنری اقوام ایرانی در نشر آداب و رسوم نواهای مذهبی و تجمیع دستاوردهای هنری در خصوص خدمات انقلاب اسلامی به ترویج فرهنگ رضوی را از اهداف این جشنواره برشمرد.
وی عنوان کرد: اصلی ترین هدف جشنواره آواها و نواهای رضوی، بسط، تعمیق و ترویج هنر آواییِ معناگرا با موضوع امام رضا (ع) است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پانزدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) میزبان برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی است.
دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در روزهای ۵ و ۶ و ۸ مرداد ماه برگزار می شود.

چاپ
>