X
با حضور آهنگساز اثر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود:

معرفی و نقد آلبوم «آن روزها» به آهنگسازى احسان ذبیحى‌فر

چهارشنبه, 15 دی 1395

نشست معرفى، نقد و بررسى آلبوم موسیقى «آن روزها» به آهنگسازى احسان ذبیحى‌فر چهارشنبه، ١۵ دى ماه، ساعت ١٧ در فرهنگسراى ارسباران برگزار مى‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در این نشست که به همت کانون موسیقى فرهنگسراى ارسباران و با حضور هنرمندان موسیقى و عوامل اجرایى اثر برگزار خواهد شد، محمدرضا فیاض، آهنگساز، پژوهشگرِ موسیقی و مدرس دانشگاه، و احسان امامى، نوازنده‌ی تار و مدرس دانشگاه، به معرفى و نقد و بررسى این آلبوم خواهند پرداخت.

همچنین در این برنامه، قطعاتی از این آلبوم از جمله قطعه‌ی «آذر» ساخته‌ی حمید قنبرى و تکنوازى سنتور سیاوش کامکار، به صورت زنده اجرا خواهد شد.

«آن روزها» اثر گروه «موسیقى مهتاب» به تازگى با صداى فریدون پوررضا، بهرام باجلان، مجتبى عسگرى و وحید تاج و به همت مؤسسه‌ی فرهنگى‌ـ‌هنرى ماهور منتشر شده است.

در این اثر حمید قنبرى (سازهاى کوبه‌اى)، حامد افشارى (قیچک باس)، سیاوش کامکار (سنتور)، احسان امامى (تار و عود)، ترگل خلیقى (رباب)، على داورى (نى) و احسان ذبیحى‌فر (کمانچه و آلتو) به عنوان نوازنده حضور دارند و ارسلان کامکار نیز با عود، به عنوان نوازنده‌ی مهمان این گروه را همراهى کرده است.

همخوانان این اثر، سولماز بدری، آرزو ابویی، سوگل بدری و حامی حقیقی هستند و ترنم کودکانه‌ی‌ کیان وطن‌دوست و مینو معظمى نیز در این آلبوم شنیده مى‌شود و میکس و مسترینگ این آلبوم بر عهده‌ی حامى حقیقى بوده است.

نشست معرفى، نقد و بررسى آلبوم موسیقى «آن روزها» به آهنگسازى احسان ذبیحى‌فر چهارشنبه ١۵ دى ماه، ساعت ١٧ در فرهنگسراى ارسباران برگزار می‌شود.

چاپ
>