X

مدیر روابط عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر منصوب شد

سه شنبه, 27 تیر 1396

با صدور حکمی از سوی حمیدرضا نوربخش مدیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر ، مهدی وجدانی به عنوان مدیر روابط این دوره از جشنواره منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در حکم حمیدرضا نوربخش (مدیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر)خطاب به مهدی وجدانی چنین آمده است:

با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی» سی و سومین جشنواره موسیقی فجر منصوب می‌شوید.

امید است با به کارگیری دانش و مهارت حرفه ای در ارتقاء بخشی کیفی و ارتباط مؤثر جشنواره با مخاطبان و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی و تهیه و نظارت بر درونمایه ی تارنمای رسمی جشنواره در سایه تعامل و همدلی با اصحاب فرهیخته رسانه موفق و پیروز باشید.

مهدی وجدانی علاوه بر سوابق موسیقایی (آهنگسازی و رهبر ارکستر)، سوابق رسانه‌ای و مطبوعاتی از سال ۷۹تاکنون، کارشناس بخش موسیقی در رادیو و همچنین مدیریت روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، جشنواره موسیقی نواحی ایران دوره نهم و دهم، جشنواره موسیقی فجر دوره سی و دوم و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه کاری خود برعهده داشته است.

چاپ
>