X

راه‌یابی ۵۱۴ نوازنده و خواننده به مرحلۀ نهایی یازدهمین جشنواره ی ملی موسیقی جوان

سه شنبه, 17 مرداد 1396

۵۱۴ نوازنده و خواننده در سه بخش موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک به مرحلۀ نهایی یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، با پایان داوری مرحلۀ نخست یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، اسامی راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی این جشنواره اعلام شد.
دبیرخانه این جشنواره بعد از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از ۱۵۰۰ اثر ارسالی در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک اسامی ۵۱۴ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهایی اعلام کرد.
بر این اساس هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیئت داوران به اجرا خواهند پرداخت.
گفتنی است اسامی افراد منتخب بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در سایت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.com و همچنین در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir قابل مشاهده است.
یازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

مشاهده اسامی راه‌یافتگان

چاپ
>