X

«خنیاگر آسمانی» با «بگو کجایی» رونمایی می‌شود

سه شنبه, 21 شهریور 1396

مراسم رونمایی از کتاب خنیاگر آسمانی«کتاب زندگی‌نامه و آثار مجید وفادار» بهمراه رونمایی از آلبوم «بگو کجایی» با حضور محمد معتمدی، خواننده آلبوم و دیگر عوامل و دست اندرکاران این اثر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این برنامه به همت شرکت شیناتک «گروه هنری موزاوی» پنجشنبه ۲۳شهریور از ساعت ۱۷ در تالار سوره حوزه هنری با حضور محمدمعتمدی، خانواده مجید وفادار، اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است آلبوم «بگو کجایی» بازخوانی جاودانه‌های استاد مجید وفادار می‌باشد که ۹ شهریورماه سال جاری در برج میلاد تهران پس از ۵۰ سال توسط محمد معتمدی و با همراهی ارکستر «نیایش» و حمایت شرکت شیناتک«گروه هنری موزاوی» در راستای حمایت، هویت بخشی و زنده نگه‌داشتن موسیقی اصیل ایرانی به روی صحنه رفت.

همچنین کتاب خنیاگر آسمانی، زندگینامه و آثار مجید وفادار است که با نظارت خانواده وی برای نخستین بار چاپ و روانه بازار نشر موسیقی گردیده است.

از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این مراسم آیین جشن امضای آلبوم بگو کجایی توسط محمد معتمدی بوده که قرار است پنج شنبه ۲۳ شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۷ در تالار سوره حوزه هنری برگزار شود.

 

چاپ
>