X
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران

جمع‌آوری آثار برای داوری جایزه باربد آغاز شد

چهارشنبه, 19 آبان 1395

به گزارش نای، به نقل از خبرگزاری فارس، بهرام جمالی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به تغییر وزیر ارشاد و احتمال تغییر در سیاست‌های موسیقیایی در دولت یازدهم گفت: به نظر بنده تا زمان باقیمانده به انتخابات تغییر و تحول منطقی نیست و باید جامعه را برای انتخابات آماده نگه داشت.

وی افزود: سیاست‌هایی که در حوزه موسیقی تدوین شده است سیاست‌هایی است که از سال‌های قبل برنامه‌ریزی شده و تغییر آنها منطقی به نظر نمی‌رسد و تغییر چندانی در زبان برنامه‌ها نخواهیم داشت.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره موسیقی فجر و جشنواره موسیقی نواحی کرمان از جمله برنامه‌های ما در طی ماه‌های آینده است.

جمالی در خصوص رویکرد انجمن موسیقی ایران در جشنواره موسیقی فجر امسال گفت: امسال بعد از یک سال وقفه دوباره مدیریت اجرایی جشنواره موسیقی فجر به انجمن موسیقی داده شده است و در تقسیم کارهای صورت گرفته بحث اجرایی و محتوایی را کاملاً از هم تفکیک کردیم.

وی افزود: مسئولیت بخش‌های محتوایی و سیاست‌گذاری از طریق شورای سیاست‌گذاری صورت خواهد گرفت و بحث‌های اجرایی مسائل حقوقی و قراردادی را انجمن موسیقی ایران پیش خواهد برد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ادامه داد:‌ رویکرد انجمن موسیقی ایران در جشنواره موسیقی فجر امسال همان رویکرد سال گذشته است و تغییر چندانی را نخواهیم داشت.تغییر استراتژی در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته اتفاق افتاد که تغییر بعد از یکسال منطقی نیست و باید چند دوره جشنواره برگزار شود که بتوانیم نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کنیم بنابر این امسال نیز جشنواره موسیقی فجر با همان رویکرد سال گذشته برگزار خواهد شد.

جمالی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر تشکیل شده است و جمع‌آوری آثار برای داوری جایزه باربد آغاز شده است.

 

چاپ
>