X

توضیحات دبیر جشنواره در خصوص استاد دولتمند خالف

دوشنبه, 27 دی 1395

حمیدرضا نوربخش در حاشیه کنسرت کیان پورتراب در سومین شب جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی در مورد علت لغو کنسرت استاد دولتمند خالف و حال جسمانی ایشان دادند.

به گزار روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، حمیدرضا نوربخش پس از تماشای کنسرت مشترک کیان پورتراب و آرش ملاکریمی در سالن برج آزادی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با لغو کنسرت دولتمند خالف در جشنواره فجر گفت: استاد دولتمند خالف در جریان آماده شدن برای ویزای ورود به ایران، برادرشان را از دست دادند که این اتفاق یک تألم و تأسف روحی برای ایشان داشت که متأسفانه تأثیر بدش را روی حال جسمانی خود استاد دولتمند هم گذاشت. ایشان هیچ‌وقت حرف از لغو اجرا نزدند و حتی ویزای‌شان را هم گرفتند ولی متأسفانه سکته بر ایشان عارض شد و نتوانستند به ایران بیایند.
مدیر سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در خصوص وضعیت جسمانی دولتمند خالف تصریح کرد: در تاجیکستان کنسول‌گری و سفارت جمهوری اسلامی ایران جویای حال ایشان هستند و ما هم با ایشان در تماس هستیم. من دو سه مرتبه خودم پیگیر حال‌شان شدم. ایشان تا به امروز در یک بیمارستان دولتی تاجیکستان بستری بودند و امروز به یک بیمارستان خصوصی منتقل شدند.

چاپ
>